onsdag 9 mars 2016

Den effektiva bloggen

Privatbloggig bild.

  • 175 kronor lyx i form av en ny bodylotion. Min 40+-filosofi.
  • 10 gröna ljus då ljus tillsammans med tulpaner gör lyan varm. Och jag gillar grönt.
  • 1 tidning Tara som jag utgör målgrupp för. Minus den framgångsrika karriären och familjen. Har läst den här sortens tidning sen jag var 35 = lillgammalt. 
  • 100-tals dagar längst fram i olika klassrum då jag bar silversmycket på bilden som jag fått av min syster. Det påminner mig om en stark och spännande tid! Det har inte använts på länge, men jag ska byta ut det slitna snöret och ta fram silverputs. 
  • En gedigen tidning i storformat från Blank Spot Project kom i brevlådan idag. Jag är medlem i denna medborgarfinansierade journalistiska rörelse. Det måste vara det bästa som hänt journalistiken på länge! Rekommenderas för den som är intresserad av världens berättelser. (Se länk ovan.)




#blogg100
#loggbok42
#dag9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar